ВИП – ДРУГА ПРИЧА

Print Friendly, PDF & Email

НОВИ ПРОБЛЕМИ СА ВИП-ом

У среду, 13.2.2013. године, ВИП МОБИЛЕ ДОО је баринговао позиве свим корисницима ВПН мреже АНЕ СЕРБИКО, иако су до 6.2.2013. корисници исплатили дуговања која су имали закључно са 31.12.2013. године. Истог дана, посредством менаџера ВИП-а задуженог за овај део мреже добили смо информацију да су у току радови на мрежи и да ће се саобраћај нормализовати убрзо. Међутим, већ дан касније, господин Марјан Додлек из ВИП-а обавестио нас је да ће застој потрајати до понедељка (18.2.2013.) и да ће уколико „проблем“ не буде решен понудити нашем синдикату директни прелазак у ВИП мрежу али под лошијим условима по наше чланове. Како синдикат неће прихватити никакво погоршање потписаних услова, састали смо се са представницима АНЕ СЕРБИКО како би осигурали интегритет наших чланова који су корисници ове мреже.

Договорено је следеће: Ако се до четвртка, 21.2.2013. године,  не обезбеди нормализација саобраћаја од стране ВИП-а, сваки члан – потписник уговора о коришћењу услуга АНЕ СЕРБИКО, моћи ће да изабере једну од опција – ПРВА ОПЦИЈА: Раскид уговора при чему мобилни телефон остаје у власништву корисника без накнаде; – ДРУГА ОПЦИЈА: Потписивање анекса уговора и даље коришћење мреже при чему претплатнички број остаје исти уз промену оператера и префикса (060), али уз исте услове који су важили до сада. 

ДОПИС КОЈИМ НАС „АНЕ СЕРБИКО“ ЗВАНИЧНО ОБАВЕШТАВА О ПРОБЛЕМИМА И ПРЕДЛОЗИМА ЗА РЕШЕЊЕ МОЖЕТЕ ПОГЛЕДАТИ ОВДЕ!

Иначе акција „СВИ ПРОСВЕТАРИ У ЈЕДНОЈ МРЕЖИ“, чија је реализација започета још априла 2012. године, а сматрамо да је одлично замишљена, стално је била прекидана и опструирана посредством разних фактора, због којих се синдикат још на самом почетку обратио надлежнима у ВИП-у. Међутим од стране ВИП-а смо најпре обавештени да је АНЕ СЕРБИКО њихов званични ВПН партнер, да је умрежавање одрживо по условима које даје АНЕ СЕРБИКО и да ће се у једном тренутку уговори потписати и директно са ВИП-ом, под истим условима. Од господина Марјана Додлека, менаџера ВИП-а, више пута нам је најављена писмена понуда директних услуга, коју до данас нисмо добили. Сви застоји у реализацији акције до сада, проузроковани су застојем на релацији ВИП-АНЕ СЕРБИКО, али уз одсуство решења од стране ВИП-а. Просто је невероватно да једној оваквој компанији није нимало стало до могућих 3000 корисника (до сада је уз све потешкоће умрежено око 600 корисника). Чак су усмене понуде које смо добијали од менаџера ове компаније садржале неприхватљиво лошије услове од оних које смо уживали у међувремену, иако је ВИП званично гарантовао исте услове. За разлику од велике компаније ВИП, која није успевала да олакша пут до корисника,  једна мала фирма (АНЕ СЕРБИКО) је све ово време „пеглала“ пропусте ВИП-а и  сама куповала телефоне и додељивала их корисницима уз претплату од 50 динара, како би акцију учинила одрживом?!

Као доказ изнешених тврдњи објављујемо мејл који је у мају 2012. председник Регионалног центра упутио надлежнима у ВИП-у, и одговор који смо добили. САДРЖАЈ ОВЕ ПРЕПИСКЕ МОЖЕТЕ ПОГЛЕДАТИ ОВДЕ!

Како год да се расплете ова заврзлама, ВИП би дефинитивно требало да мења слоган. Предлажемо: „ВИП – ПОСЛЕДЊА ПРИЧА!“