ПРОБЛЕМИ СА АДМИНИСТРАТИВНИМ ЗАБРАНАМА У ЛЕСКОВАЧКИМ ШКОЛАМА

Print Friendly, PDF & Email

Иако је на састанку, који је одржан прошлог четвртка са представницима Града, договорено да се до проналажења одрживог решења настави плаћање провизије платног промета по основу административних забрана запослених, неколико дана касније директорима школа пренето је усмено упутство да обуставе праксу процесуирања овог начина одложеног плаћања за запослене.

Регионални центар подржава оправданост незадовољства запослених и са тим у вези у петак, 31.5.2013. године начелницима Градских управа за финансије и за друштвене делатности прослеђен је упозоравајући допис.

ОВАЈ ДОПИС МОЖЕТЕ ПРЕУЗЕТИ ОВДЕ!

Истовремено је затражена подршка и од директора школа:

„Поштовни, 

Обавештавам Вас да је најављена мера Градске управе за друштвене делатности која се односи на непризнавање трошкова платног промета по основу административних забрана запослених, а која Вам је за сада само усмено саопштена, наишла на оправдано огромно незадовољство запослених због неједнаког третмана буџетских корисника у граду и својеврсног додатног омаловажавања просветних радника у време ниског животног стандарда. Сами сте свесни да школе на годишњем нивоу добијају само око 30% гарантованих буџетских средстава и да је стрпљење запослених у вези са потраживањем заосталих обавеза и даље на високом нивоу. Зато Вас молим да дате допринос у заштити права запослених по основу поменутог проблема. У прилогу Вам шаљем допис који је јутрос прослеђен надлежнима у Граду. О даљим реакцијама Синдиката бићете благовремено обавештени.

Срдачан поздрав,
Александар Ничић“